torsdag 16 februari 2012

dag 2 - Min första kärlek

Min första kärlek ska jag skriva om..


Det var för två - tre år sen, jag vara alltså då 13-14år
alla har ju vart små och kär/förälskad i massa killar. Det har även jag vart,
men min första kärlek det var en kille som var två åt äldre än mig
han flyttade till kiruna för att spela hockey (egentligen ganska konstigt)
Men iallafall så blev han väldigt bra vän med min bror
jag var ofta på hockeyhallen och kollade när min bror hade någon match eller nått sånt
Och en dag så hade en annan kompis sagt till min mamma att han hade kollat in mig och undrat vem jag var
Mamma sa det till mig,jag blev ju väldigt glad eftersom jag hade kollat in honom också.
efter det så började vi skriva med varandra
han var hemma hos oss fast umgick med med min bror
Åt middag hos oss och var väldigt mycket hos oss..

Mer tänker jag inte skriva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar