måndag 13 februari 2012

Dag 1 - Presentera dig själv

Jag heter Nanna Malin Lena Haapaniemi, för ni som inte vet det
Jag är 16år, fyller 17 den 6 oktober
Jag bor i Kiruna med min famlij som består av mamma Lena, pappa Kent och storebror Henrik (Henke)
och våra två hundar Iza och Bea

Jag är halv finsk
Jag är uppvuxen i Övertorneå eller i själva Juoksengi som ligger några mil utanför Övertorneå
men brukar alltid säga att jag kommer från övertorneå för att det är lättast att förklara och många vet redan vart det är också..

Jag är brunett egentligen men jag färgar håret varje månad eller nått sånt bara för att få vara Blond
och för att utväxten kommer så fort fram och syns ganska tydligt när man är ljushårig


* Jag älskar musik = vad jag än gör så är musiken på eller med mig

* Jag gillar verkligen verkligen att shoppa (för ni som inte visste det redan)
Lägger väldigt mycket pengar på kläder, smink, skor (ju högre klack desto roligare) och smycken

* Jag bryr mig inte så mycket om vad folk säger/tycker om mig

* Något som jag gör väldigt ofta är att lägga mig i sängen i ett mörkt rum och ha lite ljus tända runt om i rummet. riktigt mysigt (och så kollar jag antingen tv eller så är datan framme)

* Älskar att resa och träffa nya människor
(Jag har väldigt lätt att prata med nya människor)

* Hatar verkligen när folk beter sig illa

* Mina vänner kommer alltid i första hand, så om dom behöver hjälp eller nått sånt så ställer jag alltid upp och jag tror ni redan vet om det!!


Detta var lite information om mig !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar