fredag 24 februari 2012

Mycket text igen

hej på er!

Idag gick jag hem från skolan/praktiken med Amanda
riktigt skönt att gå
gick förbi farmor och fikade lite och sen hem

kollade en film och nu ligger jag utslagen på sängen och är sjukt trött

Fick veta idag på praktiken att jag har gjort mer timmar än vad jag egentligen behövt.
Blev lite shockad för jag trodde att det inte var så mycket, men vad spela det för roll egentligen, jag har ju haft hur kul som helst under dom här tre veckorna tillsammans med dom
Och jag är glad att jag har en vecka kvar!!

Lyssnar lite musik och chillar och kollar igenom lite saker
ska väll också börja packa lite smått
Åker på läger till jukkas på sportlovet fast det är bara Måndag-Tisdag
och sen på Torsdag åker jag till Boden med lite härliga människor från KU
för att shoppa och sånt !
Fast kan inte shoppa så mycket, måste ju ha pengar till Stockholm också!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar