fredag 24 februari 2012

Jag Försöker, Försöker.......

Jag försöker, försöker, försöker verkligen hitta sätt så att vi kan ses
men det blir aldrig som tänkt/planerat
Det känns verkligen verkligen som om att du undviker mig
hitta på massa 
och inte har tid
hör inte av dig, utan det är alltid jag
Men visst du är du och jag är jag
Men jag trodde aldrig att du skulle behandla mig såhär
Du var verkligen personen som jag föll för
ville vara med, uppleva saker ihop
Du var den enda personen som jag verkligen verkligen har tyckt om
Jag såg en gnista i dina ögon första gången du kysste mig
Tänkte att denna kille är något extra
en sån som inte lyssnar på allt och alla, och som verkligen vill spendera en tid med mig
Men allt förändrades efter ett tag
du visade mig en helt annan sida av dig som jag aldrig hade sett förr
Du lyssnade på dom andra istället än att ta reda på det sanna

Varje gång jag ser dig vill jag bara springa fram till dig ge dig en stor kram
och aldrig släppa taget om dig
strunta i vad andra säger eller tycker
(precis så som vi gjorde i skolkorridoren)
det fanns bara vi två

Du var verkligen speciell för mig och nu vet jag inte vad jag ska göra
Känns som om allt har stannat och jag inte vet vart jag ska ta vägen
Mitt underbara liv har verkligen tagit en annan väg, en väg som inte längre är så underbart
Allt rasar och det känns som att jag inte gör någon nytta alls längre, att jag bara är i vägen för alla andra och deras underbara liv

Men allt är inte som en saga med lyckligt slut


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar