lördag 11 februari 2012

Q/A

Har fått en fråga av er läsare!

''Hur mycket tid lägger du ner på bloggen?''
Svar; Jag lägger ner väldigt mycket tid på bloggen. Fast kan inte säga exakt hur mycket.
Försöker iallafall skriva minst 5inlägg per dag. Men ibland beror det ju också på vilket humör jag är på.
Ibland blir det mindre än 5inlägg och ibland mer.
Så mitt humör spelar också en väldigt stor roll.

Och vissa dagar har jag inte bara hunnit med bloggen, då det inte har blivit några inlägg alls.
Men jag försöker göra mitt bästa iallafall.
Och sen nästan varje gång jag är på datan så läser jag bloggar och kollar på klädsidor och blir inspirerad.



Om du vill veta något eller har en fråga som du vill få svar på så ställ den gärna!
Jag försöker göra mitt bästa på att svara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar