torsdag 23 februari 2012

♥, länge sedan man skrev

Nu är det alltså Torsdag och jag har inte skrivit på flera dagar.
Men igår och på Tisdag så kom jag hem vid nio på kvällen och då gick jag och la mig driekt när jag kom hem.
Hade konfrimandträff så jobbade där.. Rätt kul faktiskt, fast det var länge sen man tog konfan själv

Iallafall just nu ligger jag isängen och tänkte läsa lite bloggar och se vad jag missat under dessa dagar.
Har inte ens använt datan under dom här dagarna..

Har vart hos Amanda också och lämna ett papper om Stockholmsresan som blir i Maj! ♥
Men ser verkligen inte fram emot tiden vi ska vara på flygplattsen här i stan..
Och då menar jag att det verkligen är tidigt och tiden är då 05.15 och flyget går 06.00
Ser verkligen inte fram emot tiden..  Men då är vi ju framme 08.30 i stockholm så då får man ju hela dagen med shopping och sånt så det är ju bra iallafall! 
ser verkligen fram emot resan!!!
(heheh fint att jag skrev dethär nu, när det är tyå två månader kvar innan vi åker)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar