lördag 27 augusti 2011

barnvakt i narvik

Hej, mina bloggläsare!


Var ett tag sen jag skrev så lånade Mathildas dator för att kolla facebook och göra ett inlägg här i bloggen :)
som jag tidigare har skrivit så är jag i Narvik i Mathildas stuga :)
och just nu sitter vi hemma hos Nanette och är barnvakt till hennes två pojkar
det är väldigt lätt just nu eftersom pojkarna sover och jag och Mathilda är på varsin dator och samtidigt kollar tv :) 
har också lärt mig lite norska ord :)  (känner mig väldigt lycklig för de!)

Idag så var vi i Narvik och shoppade, väldigt trevligt :)
jag köpte ett par skor, örhängen och underkläder :)
Kommer fota dom när jag är hemma och lägga upp dom här sen :)

jag har också umgåtts ganska mkt med Mathildas och hennes bror Simon
han är väldigt snäll :)

jag vet inte vad jag ska skriva eftersom det inte finns så mkt att berätta :)

jo, här vart vi är nu, är det väldigt bra utsikt över staden och nära till stan :)
inne är det inte så stort men väldigt fint, och det är två våningar :)
riktigt fin lägenhet :)



Men nu ska jag gå och vara lite social med Mathilda :) 

skriver mer när jag kommer hem till kiruna imorgon!
puss&kram så länge!
<3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar