söndag 7 augusti 2011

svart och vitt

Nu ligger jag i sängen och är väldigt trött efter en dag med äventyr
först var vi i piteå och skulle hälsa på någon som mormor och morfar kände men de slutade med att vi hamnade i öjebyn hos nå bekanta..
Trevligt hade vi och så fotade jag lite idag också :)
(bilderna kommer när jag orkar ladda över dom på datan)

Idag har jag också smsat med Marcus och Alle :)
Och pratat med Amanda i telefon :) <3


Imorn blir de att gå på stan här i Älvsbyn och shoppa lite :)
Har hitta en snygg kaffe latte mugg som är svart vit och kostar bara 149kr
så den ska jag köpa.
Och så ska jag se om dom har nå annat snyggt dära som kan passa i rummet :)
eftersom mitt rum går i svart och vitt ;)

Och så kommer någon bekant till mormor och morfar hit också
och då ska vi göra vofflor :) GOTT! <3



Nu ska jag slå på någon film och bara mysa ensam och vänta tills jag blir trött igen och kan sova :D

Godnatt mina blogg läsare! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar