torsdag 4 augusti 2011

Imorn blir de Luleå, shopping och hälsa på ^^

Nu är jag i Älvsbyn hos min mormor och morfar :)
ska vara här till nästa vecka lördag :)
Så kommer hem om ungefär två veckor :)



Under tiden som jag har varit här så har jag varit på stan här i Älvsbyn och solat
Ska också någon dag till Piteå, Boden och Luleå och träffa kompisar och shoppa! :)

De ha varit så otroligt varmt, de varmaste de har varit är +44 i solen :)


När jag var på stan i Älvsbyn så köpte jag ett par skor :)
(dom är vita med rosa blommor på)
Jätte söta :D
(visar bild senare)


På lördag så åker mamma och pappa hem till Kiruna igen och jag blir kvar här hos mormor och morfar :)
För jag behöver verkligen sola (är vit som jag vet inte vad)
Och man kan inte vara vit eller inte så vit som jag är :p


Snart ska jag gå och lägga mig för jag ska upp vid åtta imorn :(
Menmen det funkar ju de också :)


Ni kanske undrar hur jag kan skriva på bloggen från datan,
och de är för att jag har köpt ett mobilt brevband :)
Så jag ska försöka skriva i bloggen varje dag


Godnatt mina bloggläsare! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar