onsdag 24 augusti 2011

dag 11 - varför jag började blogga

Tänkte skrivar för er varför jag började blogga.. :)


Det började väll med att alla hade en blogg, och då ville jag också ha det.
Och så har jag läst/läser andra bloggar också och det ger ju mig lite motivation för att skriva också..
och så insåg jag, ''men det här är ju kul''
Så jag har fortsatt med denna blogg..
Och nu är det en vardagssak att göra..
Tidigare så skrev jag inte så mkt, men nu försöker jag hinna skriva varje dag
Enligt mig själv så har bloggen blivit bättre än vad den tidigare var :)

Finns inte så mkt att skriva om varför jag just börjat blogga

2 kommentarer:

  1. Japp, fortsätt blogga :D riktigt bra blogg är det!

    SvaraRadera
  2. Tack så mkt, de värmer att du gillar de jag skriver och jag är glad att du gillar bloggen och hoppas du fortsätter läsa den! :)

    SvaraRadera