måndag 29 augusti 2011

Läxor, läxor och ännu med läxor...

Hej, mina bloggläsare!

just nu håller jag på att göra lite läxor och väntar på att maten ska bli klar
Plus att jag lyssnar på väldigt bra musik
(Lägger upp lite musik sen som ni kan lyssna på)

Igår kom jag hem från Norge
Jag åt middag och packade upp min väska och sen stacka jag ut :)
Och träffade Robin, Ante och Marcus (vem annars liksom)
Men ja.. De var inte så jätte kul att umgås med dom eftersom jag hade huvudvärk och var på dåligt humör.
och allt bara var fel...

Ikväll vet jag inte om jag ska umgås med dom
Jag kanske ska göra klart min läxa och sånt..
Skulle också behöva städa rummet, eftersom jag bara slängde alla kläder på golvet igår.
Men kanske gör det imorgon eller någon annan dag :)

Ska också någon dag gå förbi min granne
För hon ska hjälpa mig med en läxa som jag ska redovisa på Fredag inför klassen




Men nu ska jag äta och sedan förtsätta med läxorna :)


Puss&Kram så länge!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar