onsdag 10 augusti 2011

gårkvällens jakt & en slö dag idag

Igår blev de inte något bloggande eftersom jag hade ganska mycket att göra och när jag la mig i sängen så orkade jag inte blogga..
Men de ska blir ändring på de

Iallafall, igår var jag i boden och shoppade med mormor och morfar.
vi var också på ett 50-60tals café
hur häftigt som helst, och fanns hur mycket som helst att kolla på :)
Fotade också så ni får se bilder sen :)

shoppade;
två byxor
en tröja
en kjol
en skjorta


Idag har jag bara tagit de lugnt och slöa framför tv och spela kort med både mormor och morfar
har också duschat när vi var till huset, och fikade med morfar när han hade rast :)
Morfar berättade att han hört på radion att morgon tåget till/från Boden upp till Kiruna
var flera timmar försenat..
Men hoppas inte de är de när jag åker hem :/

Seriöst hatar verkligen SJ!


har också pratat med mamma idag och berättade lite och så..
Dom hade köpt saker till stugan igen :/
Men visst är de väll bra att ha saker i stugan, men de känns som om vi inte komme få plats...

Saknar ''lite'' familjen ändå
men ändå skönt att vara borta


Måste berätta om igår kväll/natt, vad som hände här i rummet!
Jag låg ner i sängen och kollade facebook, plötsligt såg jag att nå mörkt stort flög omkring vid fönstret
jag kollade upp över skärmen och såg att de var en mamma mygga.
fick värsta paniken!
kollade om kring och trodde den var borta, men så kollade jag på sänglampan och där var den
jag flög upp ur sängen, hämpade flugsmälla och slog till den.
den ramlade ner mot kuddarna, jag lyffte på en kudde och den flög till väggen
jag slög upp ur sängen och ställde mig vid dörren..
Slog till den igen och den ramalde ner på golvet, kollade efter den och den var borta..
och så kollade jag omkring och såg att den var på väggen igen
smällde till den igen och den ramlade ner på golvet och sen var den borta..
och då orkade jag inte leta den så jag gick och la mig :)

Men idag så låg den på sängbordet och kröp upp på mina solglas ögon och släppte ut den :)
Så nu har jag ingea mer insekter här inne iaf :)

Seriöst var ju jätte rädd!



Men nu ska jag sova,
så godnatt mina bloggläsare!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar