måndag 8 augusti 2011

köpt tågbiljett hem...

Idag har jag varit på stan i Älvsbyn och slösa pengar (:
Köpte kaffe latte muggen som jag skrev om och så köpte jag en jacka som bara kostade 400kr (y)
och så köpte jag tågbiljetten hem också! (:
Åker hem på Lördag den 13/8 med tåget som går 11.00 på morgonen (:
Blir faktiskt skönt att komma hem, efter två veckor borta (:

de var lite roligt med jackan faktiskt :)
allt började med att vi gick på stan och gick in i en klädaffär
kollade runt lite och så hittade mormor en snygg jacka, hon prövade den och tog av sig den.
Jag prövade den och ja.. köpte den :)


Efter vi hade varit på stan så åkte jag, mormor och Agneta tillbaks till stugan och gräddade vofflor :)
Och pratade lite och så räknade jag ihop hur mycket pengar jag har kvar :)


Jag har också pratat med Marcus och Robin idag :)
Trevligt och jag saknar dom otroigt mkt <3
och så saknar jag Amanda också, och hon ska jag vara med på Lördag när jag kommer hem :)

senare på kvällen så blev de prat om parfymer och att jag funderar på att köpa en parfym som går på 200-300kr. Men då kom mormor med en parfym som hon hade köpt men aldrig använt och jag tyckte den luktade super gott, och då fick jag den :)
så behöver inte köpa nå parfym :)



Imorn åker jag, mormor och morfar till Boden för shopping :)
ska kolla efter någon snygg
tröja
byckor
underkläder


Men nu ska jag sova för blir väckt vid nio imorn :/
Så måste stänga av datan och gå och lägga mig :)

Och Förlåt har inte överfört bilderna till datan ännu men de kommer!
Jag lovar!


Godnatt mina bloggläsare! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar