söndag 14 augusti 2011

dag 8 - min första riktiga kärlek

Min första riktiga kärlek var när jag var 14 och de var en kille som spelade hockey och var målvakt.
Han var snäll, glad och hade en bra personlighet förutom när han hade två sidor Alltså ena stunden var han glad och andra stunden så var allt fel...
Vi var tsm i 7-8månader och sen tog de bara stopp.
Men de var lika bra de för nu inser jag vem han egentligen är..
Men när man är kär och så.. Så ser man inte de som andra ser

Men jag kan inte säga att vi inte hade de bra när var tsm
Vi åkte på resor tsm, upplevde mkt ihop och umgicks väldigt mkt.
Jag var på hans träningar och matcher och allt sånt.
Jag var t o m på vissa bortamatcher, tog ledigt från skolan och allt sånt :)
Och de är jag glad över, (:


Det finns inte så mkt att säga,
men vi hade väldigt kul ihop och vi har ingen kontakt idag heller...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar