tisdag 23 augusti 2011

New in & school

Hej, mina bloggläsare!

Igår började jag skolan och hjampis :)
En ny klass, nya klasskompisar, ny miljö, nya lärare osv.
Och så går jag Barn &fritidsporgamet.
Det verkar som ett bra pogram iaf..
Men vi ser ju om det är något för mig... :/
Gillar dock inte alla i klassen (men så är de ju men allt).


Idag var jag på stan igen..
Fast denna gång med Moa, Amanda och Mathilda
Shoppade denna gång också..
(snart har jag inga pengar kvar...)
Idag köpte jag en tröja för 65kr och fem smycken för 100kr
plus att jag var och fikade också..
Hoja, vad jag slösa pengar.. :/

Men hoppas jag får mina pengar snart...!

(tänte inte fota mina smycken, eftersom man inte ser så bra vad det är då..
Men tröjan kan jag ju visa er! :)


ingen bra bild, jag vet, men ändå, man ser ju lite iaf :)
 
 
 
Mer inlägg kommer senare idag! :D
Puss så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar