tisdag 16 augusti 2011

långpromenad med hunden och städning

Godmorgon mina bloggläsare! (:


Idag vaknade jag vid tolv och blev förvånad över att jag hade sovit så länge
Men de var riktigt skönt faktiskt
Snart ska jag väll börja med lite sysslor som mamma ville att jag skulle gör
Efter de så ska jag väll börja fixa mitt rum eftersom de ärotroligt stökigt.

Hade också tänkt att gå på en långpromenad med en va våra hundar

Ikväll så hade jag tänkt ha en kväll för mig själv och bara kolla film och slöa
(Får ju se hur de går).

Hade en trevlig kväll igår med Amanda, Robin, Ante och Marcus
Vi gjorde inte så mkt, vi kollade mest film och snackade (:
trevligt de med :)


Men nu måste jag börja med sysslorna :)

skriver senare!







Bilder på mitt stökiga rum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar