fredag 19 augusti 2011

nu går de att blogga igen! :D

Godmorgon mina bloggläsare!

Nu går de att blogg igen! Tänkte blogga igår men de vart nå fel på hela datan så de gick inte :/
Men nu är jag iaf tillbaka :)

De hände ganska mkt igår.
En ny galleria öppnade på stan (har tyvärr inte hunnit dit ännu, men de kommer)
vart och köpte ett nytt busskort, så man åker gratis buss så länge man bor här :)
tänkte köpa biobiljett till filmen ''Jag Saknar Dig'' men de gick inte för att de inte var öppet :/
Så ska göra de genom internet någondag :)
umgicks med killarna (igen) men jag klagar inte..
Fotade en massa också :)



Fick världens bästa idé, men kom ju på att fast jag frågar och dom följer med så kan jag ju ändå inte göra de.. :/
Så idén var ju inge bra iaf :/

Snart ska jag kliva upp från sängen och klä på mig och sen kanske kolla något GG avsnitt som jag laddat ner (: En riktigt bra serie :)


Puss på er så länge!

(idag kommer också bilder på mitt städade rum)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar