onsdag 31 augusti 2011

Ge mig tips!!!

Hej mina bloggläsare!

Förlåt att jag inte har haft tid att uppdatera bloggen, men har verkligen haft fullt upp och sen vet jag inte ens vad jag ska skriva om... :/
Förlåt, Det ska bli ändring på de..
Men nu får ni ge mig lite tips på vad man kan skriva!
För har verklingen inga idéer...


Hur som helst, så har jag varit i skolan idag och vart lite irriterad på morgonen.
För när jag kom till skolan vid 08.00 så hade jag ingen Engelska så hade hål i över 1.5 timme
Så blev lite irriterad, för jag hade ju kunna ligga hemma och sovit  ♥
och inte bara de, vi hade ju hur lång skoldag som helst!
och undra när jag börjar imorgon?
Kanske börde kolla upp det..?


Men iaf, nu är jag hemma och har nyss druckit kaffe med min storebror
och ska nu börja med mina läxor
Och skriva ut min läxa i Kommunikation
och ni kanske undrar vad det är?
Jo, det är en lektion där man redovisar och pratar mycket
Faktiskt inte så farligt 



Och lite senare idag så ska jag umgås med Amanda, Robin, Ante och Marcus  
(och vi ska vara hemma hos mig denna gång)
så måste börja fixa rummet också  :)


Uppdaterar senare!!

Ha de gött så länge!  :)


Komme tyvärr inga bilder i detta inlägg heller...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar