fredag 12 augusti 2011

packningen är klar imorn åker man hem... (:

Nu har man nyss packat klart
blev två fulla väskor och två handväskor med lite grejer i :)
Imorn åker man ju som sagt hem till den kalla byhålan Kiruna :)

Snart börjar ju skolan också och jag har äntligen fått veta vad jag ska gå på gymnasiet :)
En snubbe från gymnasiet ringde igår och började prata om gymnasiet och ställa massa frågor
Och så sa han ju att jag har kommit in på Barn & Fritid så de blir BF till hösten, för min del
Glad är man ju såklart :) Slipper gå IV


Ikväll ska jag bara ta de lugnt och umgås sista kvällen med Mormor och Morfar
kommer bli ett tag innan man ses igen :/
ska också sitta ute och grilla ikväll och ha kort spel tävling
och äta gott :)

Idag har jag varit på stan i Älvsbyn och köpt en stickad tröja :D
(bild kommer senare)
Och köpt lite saker som jag ska ha med på tåget :)

Men nu ska jag gå över till mormor och morfars stuga och se om de är middag snart :)

Smsa också med Amanda och Mamma
gud vad jag saknar dom
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar