måndag 15 augusti 2011

dag 9 - mina drömmar

Tänkte skriva om mina drömmar (:

 ha en kille/man
barn
bo i hus på landet
ha ett bra jobb (som vad vet jag inte riktigt)
bra ekonomi
(hela familjelivet)
 OSV...

Finns väll egentligen inte så mkt att skriva om mina drömmar men de är väll att de jag skrivit om..
kommer inte på nå annat :/


Men när jag var lite så ville jag hålla på med djur och jobba som de också..
Eftersom djur var allt som jag tänkte på då och vi hade djur hemma också så de var väll de också som gjorde att man ville hålla på med djur, Men kan inte säga nu att djur inte finns i mitt liv, för de gör ju de MEN jag vill inte jobba med de...
Men när man blir äldre så förändras drömmarna och de inte alltid blir som man tänkt sig
Och just nu vet jag inte vad jag vill jobba som och inte heller vart jag vill bo
Men allt jag vet är att jag ska gå ut gymnasiet och jobba några år och sen plugga vidare till något
som jag inte har någonaning om vad ännu, men de kommer väll senare i livet.. (hoppas de iaf)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar