söndag 28 augusti 2011

tittat på den jätte fina utsikten

Har för en liten stund sen varit ute på balkongen och kollat ut över den jätte fina utsikten :)
På dagen ser man vattnet och på kvällen/natten ser man tända ljus över hela staden :)
Jätte mysigt :) 
(fotade det och lägger upp bilder sen, eftersom denna dator inte är min)


Om några timmar så får jag och Mathilda åka till hennes stuga och gå och lägga oss
Nu är klockan 01.25
och jag är hur jäkla trött som helt, hade vilja sova nu :)
Men ja... blir ju inte de :/
När jag och Mathilda ska hem så får vi åka Taxi :)
Trevligt, och mysigt :)


Detta inlägg blev helt oseriöst menmen ville bara skriva något eftersom det inte finns så mkt att göra


Och jag vet att många ligger och sover, 
och de skulle jag mer än gärna också göra men snart får jag också de :)


Sov så sött, så skriver jag mer imorgon :)
Puss på er <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar