torsdag 25 augusti 2011

maddi jane - secrets

Hej!

Nu är jag hemma igen, efter att ha varit i skogen hela dagen med klassen och men vård & omsårg
Vi gick midnattsstigen, faktiskt rätt så jobbigt
Och som vanligt så gick ju mitt blodsocker ner så kände min svimfärdig :/
Men det gick bra tillslut iaf :)
När vi äntligen var framme så grillade vi korn och hade det mysigt
Vi redovisade också ett papper som vi fick när vi samlades :)
En riktigt trevlig dag :)

Fick åka hem med Erica som går VO


Just nu sitter jag och lyssnar musik och läserbloggar och tar det bara lugnt :)
Har för en liten stund sen duschat och nu sitter jag har med blött hår :)

Imorgon så är det riktigt skolan som gäller
Då börjar jag 08.00
Trist, men det funkar :)

maddi jane - secrets

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar